luni, 4 august 2014

Gregorio pleaca de la Studio




S-a intamplat o faza foarte urata intre Gregorio si Milton
De fapt Milton e cel diabolic
Gregorio nu si-a dat seama ca Milton i-a luat dosarul cu planuri si Milton il arata lui Antonio.

Milton: Antonio, nu iti va veni sa crezi ce am gasit in biroul studioului. Sunt planurile unui proiect?

iar Gregorio le ia repede din mana lui Antonio.

Gregorio: Sunt ale mele Antonio.
Antonio: Sunt ale tale?!
Gregorio: Da. E un proiect personal la care lucrez de foarte multi ani si acum incep sa-l pun in aplicare. Nu am vrut sa afli asa, dar voi pleca de la On Beat Studio, Antonio.

Mah, dar ce rau poate fi Milton. Nu-mi vine sa cred. Din cate am inteles eu, Gregorio vroia sa faca acel nou studio, dar nu ca pe o concurenta, ci sa fie un proiectfacultativ pentru elevi, sa ii ajute. Nu-l suport pe Milton!

Thank you VGVids youtube for print images.


Video:

Insa Antonio e foarte bucuros pentru Gregorio pentru ca isi realizeaza visul, si ii spune ca mereu usa studioului va fi deschisa pentru el, ca va fi langa el daca va avea nevoie. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu