vineri, 1 august 2014

German fuge dupa Priscila


Prima faza pe care v-o traduc si v-o povestesc din episodul 2 din Violetta 3 e cea cu German si Priscila.
Cand Priscila termina de cantat, German e foarte incantat de ea si vrea sa mearga sa o cunoasca, insa e mereu incurcat de multimea de acolo, de ospatari si mereu il impiedica si Priscila pleaca de acolo. Apare si Ramalo pe care il intreba cine e aceasta femeie si Ramalo ii raspunde:

Ramalo: Aceasta femeie este viitoare greseala din toate probleme tale.
German: Sau solutia tuturor problemelor mele!

Apoi ei German continua sa fuga dupa ea, si Ramalo dupa el dar nu o mai prinde :)))

German: Am pierdut-o si nu am putut sa ma prezint. Te rog sa afli totul despre aceasta femeie! Cine este! Cum o cheama! Si cum o pot cunoaste!

Apoi pe parcursul episodului German tot il bate la cap pe Ramalo sa caute informatii despre ea pana spre sfarsitul episodului cand German si Ramalo merg la un restaurant si printr-o coincidenta apare si Priscila cu o amica, caruia ii povesteste astfel:

Priscila: Vay, de atati ani nu mi s-a mai intamplat asa ceva! Sunt intrigata, dar incantata! Acel barbat se uita fix, dar fix la mine ca ma facea sa ma simt incomod. Dar mi-a placut, m-a incantat!
Prietena: Dar acest barbat, cine este?
Priscila: Nu stiu. Nu l-am vazut niciodata in viata mea, dar bine, asta este. Unde vom sta la masa? Ce parere ai de locul asta? Stam aici?
Prietena: Da, aici.
Priscila: Asteapta-ma ca ma duc intai pana la baie.

Se pare ca o mare coincidenta ii fac din nou sa se vada.
Si putem observa foarte bine ca atat German cat si Priscila s-au indragostit unul de altul. Ramane de vazut ce va urma.


ATENTIE!
Va rog mult, daca luati ceva de pe pagina mea, nu ma deranjeaza atata timp cat spuneti si de unde ati luat, la inceputul postarii sau la sfarsit.
Exemplu: "Sursa postarii blogul www.violetta3-episoade.blogspot.gr"
Nu e greu sa faceti asta!
Nu e frumos sa munceasca altul in locul vostru si voi sa o luati sub numele vostru, ca si cum voi le-ati facut. Asta inseamna FURT!


Un comentariu: