vineri, 1 august 2014

Violetta si Clement se intalnesc pentru prima data + Video


Traducere din episodul 3 din #Violetta3 a momentului dintre #Violetta si Clement
Exista si un mic moment in care Violetta se intalneste cu Clement, noul personaj ce va fi noul elev la studio pe care nu il arata acele filmulete de pe youtube si eu le am ca m-am uitat in direct azi noapte la serial si am inregistrat o parte din serial.
Pentru Damien se ascundea de tatal lui a dat din greseala peste Violetta.
Violetta: Vay, iarta-ma!
Clement: Fi mai atenta cand mergi, bine?
Violetta: Doamne ce copii!
 
 
Cand Clement ii da cererea lui Pablo, lui Pablo i se pare ca-l cunoaste de undeva insa Clement ii spune: 'Nu stiu, nu am mai fost niciodata aici poate pentru ca am o fata foarte comuna' apoi Clement fuge sa se ascunda. Imediat dupa vine Nicolas cu un angajat de a lui, sa-si caute fiil acolo, dar Pablo ii spune ca nu e la studio, daca vrea poate sa-l caute, oricum nu ii poate accepta fiiul la studio fara acordul lui. Apoi Nicolas il cearca pe angajat ca nu e atent, dar el insista ca e acolo si pleaca. Atunci iese Clement si se impiedica de Violetta in incercarea lui de a se ascunde.

Violetta: Vay, iarta-ma!
Clement: Fi mai atenta cand mergi, bine? (un pic urat)
Violetta: Doamne ce copii!

Adevarul e ca s-a comportat un pic prea duc cu Violetta mai ales ca nu era ea de vina ca el s-a bagat in ea.


Video:
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu