vineri, 29 august 2014

Tini defileaza la BAFWEEK pentru al doilea an consecutiv



Tini, idolul a milioane de adolescenti si copii, a defilat in februarie 2014 la săptămâna modei pentru Benito Fernandez fiind vedeta prezentarii de toamna-iarna.

Martina este unul dintre modelele preferate de Benito Fernandez. În prima zi a săptămânii Baf, Tini a fost una dintre figurile principale. Adolescenta a fost însoțită de părinții Alejandro Stoessel și Mariana, și iubitul ei Peter Lanzani (23). Violetta a aratat simpatic incat a si dansat pe podium, în timp ce era aplaudata de public.

Martina marturiseste ca "Desfilar es más difícil que cantar, pero me encanta la experiencia, me divierten estas cosas" in traducere:: "Sa defilezi este mai dificil decat sa canti, dar imi place aceasta experienta si chiar ma amuza asemenea lucruri"

Dupa ultima iesire pe podium, Petru a fost primul care a felicit-o: "Îmi place s-o văd fericită, ea a fost foarte incantat de ideea de a defila pe podium", a spus actorul, care de la începutul relației sale cu Stoessel în octombrie anul trecut a devenit un mare aliat în turnee și concerte. "Ei bine, o voi insoti de fiecare data in proiectele sale, Tini este, de asemenea, super-presenta în viața mea", a mai spus designerul.



Pe contul sau de Twitter, designerul Benito Fernandez a distribuit o fotografie cu Martina, cu următorul text: 
"Con la diosa y amada @TiniStoessel ♥ ♥ ♥. Gracias Alcorta Shopping y BAFWeek".
("Cu iubita mea zeita @TiniStoessel ♥ ♥ ♥. Multumesc de asemenea Shopping și BAFWeek."

Imediat Tini a răspuns: "Ne-am distrat ca niciodata!!! Și eu te ador !!! MULTUMESC!"


Video cu Tini:


Video Benito Fernandez - BAFWEEK 2014


Poze:




 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu