marți, 5 august 2014

Priscila si German se saruta




German era la restaurant cu Priscila cand a primit un telefon si a lasat-o putin singura, dar in acest timp vine Jade:

Priscila: German mi-a povestit suficient despre tine cat sa-mi dau seama ca tu nu poti fi o concurenta pentru mine, asa ca te rog pleaca de la masa, iesi pe usa care ai intrat, si lasa-ne in pace!
Jade: Nu, tu sa pleci, pentru ca daca nu…
Pricila: Daca nu ce? (si o prinde de mana si o strange tare incat pe Jade o doare)
Jade: A, ma doare!
Priscila: Pleaca, pleaca acum! Pentru ca nu ai nici o idee de ce sunt capabila sa fac pentru a obtine ce ma intereseaza. 
Uuu, se pare ca Priscila e chiar rea, dar o merita Jade aici. Mereu se baga in sufletul lui German si nu-l lasa in pace.


German o conduce pe Priscila acasa ca doi indragostiti si am impresia ca cei doi vor sa se sarute dar nu o fac, se pupa doar pe obraz. Cand da sa plece se intalneste cu Ludmila.
German: Ludmila, ai un minut? Vreau sa vorbesc cu tine, sa te intreb cum te simti, ce s-a intamplat aseara.
Ludmila: (se pregatea sa spuna ceva rautacios dar mama ei ii face semn sa se opreasca) Nu cred ca avem noi doi nimic ce sa vorbim. Daca vrei sa fi cu mama, ok, daca ea e fericita, eu nu ma voi interpune.
German: Dar tu? Tu esti fericita? Sti, eu nu te cunosc bine, dar pe mine m-ai impresionat mult, cred ca esti o fata foarte trista, asa e?
Ludmila: Cu siguranta nu ma cunosti, si nu vreau sa vorbesc despre asta. Si apoi cui ii pasa ce cred eu?
German: Mie imi pasa, si mult. Cum ti-am spus nu te sunosc, dar ma bucur ca te-am cunoscut Ludmila, si mi-ar place ca tu si Violetta sa fiti bine. Daca ai nevoie de un sfat sau doar sa vorbesti, conteaza pe mine, bine?

Aici Ludmila pare schimbata pentru ca nu se astepta de la atata bunatate din partea tatalui Violettei si sa vorbeasca atat de frumos cu ea.


Priscila e cu German cand Jade da din nou buzna in casa Violettei. Dar nici de aceasta data Priscila nu se lasa intimidata si ii spune lui Jade ca ea e iubita lui German si apoi il saruta, sarut neasteptat pentru German care ramane blocat, dar intr-un mod placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu