marți, 5 august 2014

Ep.6 Marco – Francesca – Diego




Diego insista ca Francesca vorbeasca cu Marco, sa discute despre ce simt ei, ca poate fi o posibilitate sa fie impreuna, si daca nu, sa stie macar de ce. Francesca spune ca nu vrea sa vorbeasca cu Marco, si nu ii pasa ce se intampla cu el, si chiar asa nici nu stie de ce s-au despartit, nu stie nimic. In momentul acesta apare Marco, care din ultima parte crede ca mai exista o sansa sa fie impreuna cu Francesca.
Atunci Francesca nu stie ce sa spuna, si ca toate astea l-au departat de el, nici el nici ea nu suporta ca sunt despartiti, doar ca ea prefera sa stea separati deocamdata.


Diego: Nu stiu de ce esti asa cu ea? De ce nu vorbesti cu ea?
Marco: Pentru ca o iubesc Diego! Nu stiu e important ce simtim nu? Tu ar trebui sa ma ajuti Diego, pentru asta esti prietenul meu, petrece mai mult timp cu ea, vorbeste-i despre mine! Trebuie sa ma ajuti Diego!

E ciudat, ca in felul acesta Diego si Francesca se vor apropia mai mult, Marco nu stie ce face. Din cate observ pana acum Diego nu are nici un interes fata de Francesca decat ca vrea sa-l ajute pe Marco, dar acest timp petrecut ii va schimba pe amandoi si vor incepe sa simta ceva unul pt celalalt.


Apoi Francesca vorbeste despre Marco cu Camila:
Francesca: Am vorbit cu Marco,din nou,  si el vrea sa ne impacam.
Camila: A, sit u nu esti sigura de asta?
Francesca: Chiar nu stiu. 

Andres aude fix partea asta:
Francesca: Eu azi nu mi-l imaginez pe Marco sa fie un pic mai romantic, ca atunci cand ne-am cunoscut. Vezi tu, lucrurile astea mi-au placut, as vrea sa primesc felicitari, flori, am nevoie.
Si in momentul ala fuge la Marco si-i spune cum Francesca si Camila vorbesc despre cum sa faca Marco pentru a se impaca cu Francesca.


Cand erau la spital pentru Leon, Diego incearca sa o incurajeze si pe Francesca, si abia acum se simte ca se infiripa ceva intre cei doi:
Diego: Leon va fi bine, ai sa vezi ca vom primi o veste buna.
Francesca: Sper.
Diego: Esti suparata de ce? Din cauza lui Leon, sau iar Marco.
Francesca: Nu, as fi prea egoista sa ma gandesc la relatia mea cu Marco cand Leon e atat de rau.
Diego: Te inteleg. Ce as putea face sa te simti mai bine?
Francesca: In aceste moment nimic. Dar iti multumesc mult ca ma intelegi. Te-ai schimbat mult in ultimul timp.
Diego: Am invatat mult din greselile mele. Dar cel mai important e ca am langa mine asa buni prieteni.


Acasa la Violetta, Francesca merge in bucatarie sa ia limonada si vine Marco sa vorbeasca cu ea dar ea nu vrea:
Francesca: De ce presezi, de ce nu-mi lasi un timp sa ma gandesc, si apoi acesta nu e un moment bun, nu pot vorbi acum despre asta!
Si pleaca, dar e Diego acolo si
Diego: Pot sa stiu ce faci, de ce o presezi?
Marco: Vreau sa vorbesc cu ea pentru ca am o surpriza pentru ea sa-I arat cat de mult o iubesc.
Francesca: Singurul lucru de care are acum nevoie Francesca e sa fie alaturi de Violetta. Iar cand Leon se va face bine, abia atunci, nu lasa-ma sa-ti spun… abia atunci ea va putea vorbi despre voi.
Marco: Nu vreau sa o supar pe Francesca.



Cand copii vin la noul studio al lui Gregorio, Diego ii daruieste lui Francesca un loc care l-a improvizat special pentru Francesca. 
Francesca: Este pentru mine?!
Diego: Da. Aici pentru un moment poti uita de totul si sa te conectezi cu ce te face sa te simti bine.


Apoi apare Marco cu surpriza pe care i-a pregatit-o, dar se pare ca dintre toti doar Francesca nu era incantata de acest moment.
Francesca: Nu a fost clar ca imi doresc un spatiu?
Marco: Daca nu iti spun acum, voi regreta toata viata. Ce s-a intamplat cu Leon m-a facut sa inteleg ce e cu adevarat important!
Francesca: Marco, dar ti-am spus…
Marco: Franco, te iubesc! Stiu ca ne-am certat de multe ori, ne-am despartit, dar nu sunt nici primele nici ultimele probleme, cel mai important e ca ne iubim, nu-i asa? Florile sunt pentru tine, vreau sa fim indragostiti ca in prima zi.

Video:

Buchetul de trandafiri pe care Marco i-l daruieste lui Francesca e una dintre optiunile din chestionarul ‘Tu decision’ , si se pare ca cei mai multi au ales aceste flori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu