vineri, 1 august 2014

Violetta primeste cadoul de la Leon


Mie partea asta mi-a placut cel mai mult :))))

Traducere:
Violetta: Unde se duce Leon?
Francesca: Nu stiu, lasa-l in pace. Sigur nu face nimic.
Violetta: Vay, e un dulce! Imi cumpara flori pentru ziua mea!
Francesca: Da, vezi! si tu mereu crezi ce e mai rau.
Violetta: Asa e, nu stiu de ce nu am incredere in el. E asa iubitor, e un soare... nu vine inapoi, merge in alta directie.... Francesca!!! Florile nu sunt pentru mine!
Francesca: Ce? Violetta, este evident ca le-a luat pentru tine!
Violetta: Nu! Acest tip pleaca acum si tu vi cu mine sa-l urmaresc!
Francesca: Nuu... ma simt vinovata..
(si aici sa nu le vada Leon incep sa se uite in alta parte si sa vorbeasca la intamplare)
Violetta: Haide sa luam si noi un taxi!





 


Traducere pentru partea cand Violetta il prinde pe Leon cu fata de la receptie:

Violetta: Iti vine sa crezi tot ce face Leon?
Francesca: Nu stiu Vilu, dar nu cred asa ceva.
Violetta: Vay, asta e! Gata, acum va avea sa ma asculte!
si merge nervoasa catre ei...
Violetta: Ce frumos! Sa inteleg ca...
..si nu mai apuca sa termine ce are de spus pentr ca fata aia pleaca si ii lasa singuri... si aici Violetta ii face o adevarata scena de gelozie. Vorbeste destul de repede si din cauza asta eu nu prea inteleg ce spune :)))) dar va spun ce pot intelege..
Violetta: Esti un mincinos! Nu-mi vine sa cred! Fix de ziua mea faci toate astea??!!!?!?! In loc sa-mi iai un cadou tu cumperi flori pentru alta...
Leon: Florile sunt pentru tine! Si ea, m-a ajutat cu cadoul pentru tine.
Violetta: A!
Si aici se calmeaza Violeta :)))
Leon catre Francesca: Multumesc ca ai adus-o!
Violetta: Ce? Tu stiai toate astea si nu mi-ai spus nimic Francesca!!
Francesca: Te cunosc bine, daca iti spun ceva, imediat tu afli.



Traducerea momentului in care Leon ii ofera cadoul Violettei, la cererea voastra:
 

Leon: Inchide ochii!
Violetta: Nu, stai, stai...
Leon: Iti va place
Violetta: A, ce frumos! Wow, si acesta? (despre balon)
Leon: Un cadou. Pentru asta a trebuit sa fiu atat de misterios.
Violetta: Nu-mi vine sa cred ca pentru asta ai tot disparut... Si cand ma gandesc ca tot ce mi-am dorit devine realitate, esti cel mai bun din toata luma. Leon! Vom zbura!!!
Leon: Da, imediat. (si o ia in brate si urca in balon)
Violetta: Ce imi place acest cadou!
Leon: Ce bine.
Violetta: Tu esti sigur ca putem zbura cu asta?
Leon: Nu ti-am spus ca am luat un curs pentru asta.
Violetta: Si ai fost terminat cursul?
Leon: Nu
Violetta: Cum nu!!!!
Leon: Ba da, l-am terminat. Stai linistita...
Violetta: Bine.
Leon: Esti pregatita?
Violetta: Ca intotdeauna!
Violetta: Vay, este incredibil!


 Acesta e cadoul lui Leon pentru Violetta:

Apoi in balonul cu aer Leon ii si canta o melodie creata pentru ea!
Video:

 



ATENTIE!
Va rog mult, daca luati ceva de pe pagina mea, nu ma deranjeaza atata timp cat spuneti si de unde ati luat, la inceputul postarii sau la sfarsit.
Exemplu: "Sursa postarii blogul www.violetta3-episoade.blogspot.gr"
Nu e greu sa faceti asta!
Nu e frumos sa munceasca altul in locul vostru si voi sa o luati sub numele vostru, ca si cum voi le-ati facut. Asta inseamna FURT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu