vineri, 1 august 2014

Leonetta fericiti


Traducere
Asta e partea mea favorita cu #Violetta si Leon din cel de-al 2-lea episod din #Violetta3
Cand ei aterizeaza cu bine,Leon o ia in brate ca pe Violetta ca pe o printesa din balon. Violetta e vizibil foarte fericita.

Leon: Am ajuns.
Violetta: Sigur putem ramane aici?
Leon: Da. Suntem in siguranta, stai linistita.
Violetta: Esti eroul meu!
Leon: Dar nu ai avut incredere in mine!
Violetta: Ce? Nu a fost nici un moment in care sa nu am incredere in tine, nu stiu despre ce vorbesti.
Leon: Da, clar. Dar acum esti bine!
Violetta: Da, foarte bine. Hay sa o cautam pe Francesc aca probabil isi face griji pentru noi.
Leon: Nu, trebuie sa asteptam aici, ca ei vor realiza unde suntem si vor veni dupa noi.

Astfel decid sa puna o patura jos si sa se aseze, astfel asteptand ca ceilalti sa vina dupa ei. Au parte de cateva momente singuri, cand se bucura unul de celalalt, precum vedeti se tin si in brate cand stau pe patura si sunt filmati de sus.

Violetta: Cred ca nu am fost niciodata mai fericita ca acum in toata viata mea! Imi place mult ca suntem aici.
Leon: Si acum ce se va intampla?
Violetta: Intrebare e de fapt cum putem face sa fim asa fericiti mereu.
Leon: Nu stiu.
Violetta: Eu stiu ca vreau sa fiu fericita, si sa fiu cu tine, pregatita pentru toata viata mea.
Leon: Nu trebuie sa ne gandim mult la asta, trebuie sa traim clipa si daca avem un moment ca acesta, ar trebui sa ne bucuram de el. Eu nu-mi pot imagina viata fara tine.
Violetta: Eu nici atat.

Vay ce romantic
La un momentat aproape ca se si saruta, insa se opresc pentru ca ajung copii cu autobuzul.




ATENTIE!
Va rog mult, daca luati ceva de pe pagina mea, nu ma deranjeaza atata timp cat spuneti si de unde ati luat, la inceputul postarii sau la sfarsit.
Exemplu: "Sursa postarii blogul www.violetta3-episoade.blogspot.gr"
Nu e greu sa faceti asta!
Nu e frumos sa munceasca altul in locul vostru si voi sa o luati sub numele vostru, ca si cum voi le-ati facut. Asta inseamna FURT!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu