vineri, 1 august 2014

Francesca si Marco iau o pauza

Marco: Chiar vrei sa o termini cu mine?
Francesca: Este o pauza, doar pentru un timp!
Marco: E la fel!
Francesca: Bine, dar te-am auzit vorbind despre asta cu Diego!
Marco: Nu, cu el am vorbit mult mai profund, si acum tu decizi sa ne despartim.
Francesca: A, si aceasta decizie nu are nici o legatura cu mine? De ce ai problema De ce nu vrei sa vorbim?
Marco: Pentru ca tu nu ma intelegi.
Francesca: Ba nu, eu te inteleg. Nu stiu ce ai patit. Eu te iubesc, dar am nevoie sa-mi acorzi putin timp in aceasta relatie.

Acestea au spus in mare, iar intr-un final, dupa aceasta discutie decid sa ia o pauza:

Francesca: Intelegi ca trebuie sa luam o pauza un timp?
Marco: Poate asa e mai bine pentru amandoi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu