vineri, 1 august 2014

Violetta si Leon plutesc

Traducere:
Cand Violetta si Leon isi dau seama ca nu mai au combustibil, se alarmeaza. Dar cel mai mult se alarmeaza Violetta care se cearta cu Leon incontinuu. Incerc sa va traduc putin:

Violetta: Si ce vom face acum Leon?
Leon: V-am pluti.
Violetta: Cum adica vom pluti.

Si aici ii explica ceva Leon legat de fizica aeroninamicii, termoninamica... lucruri de fizica care nu le-am inteles, dar ce am inteles e ca la un moment daca vor pluti incet incet spre pamant si vor ateriza cu bine. Dar Violetta se alarmeaza.

Leon: Hey, ai incredere in mine?
Violetta: Clar am incredere in tine.
Leon: Perfect. Atunci taci si bucurate de priveliste si de ziua ta si lasa-ma pe mine sa am grija de directia vantului pentru a ateriza cu bine.

Bineinteles ca Violetta nu se linisteste, ii si zice la un moment dat ca nu vrea sa moara, iar Leon incearca sa o calmeze spunandu-i sa nu mai fie atat de dramatica, ca totul va fi bine.

Intre timp jos ajung si ceilalti copii, si dupa ce se se sperie si se alarmeaza, pun la cale un plan prin care se despart si merg in grupuri sa-i caute pe Leon si Violetta, pt ca ei, datorita vantului vor ateriza undeva departe de locul propus.

Replica lui Ludmila: Acum o surpriza ar fi sa cada in mijlocul pustietatii si nimeni sa nu-igaseasca! :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu